De belangrijkste marketing vraag

Uncategorized

0  comments

Update: 23 mei 2020

Als er één vraag was die je helpt de weg naar de harten en hoofden van klanten te vinden.. was dit ‘em:

Hoe ziet voor klanten een gelukkige afloop er uit?

Anders gezegd..

Met welke verwachting investeren ze in jouw oplossing?

Welke succescriteria gebruiken ze om te bepalen of het een geslaagde aankoop was?

Dát is wat er echt toe doet.

Als we daar geen rekening mee houden, falen we om marketing materiaal te maken die mensen inspireert en motiveert tot actie.

Als we niet duidelijk signaleren dat wij begrijpen met welk doel klanten in onze oplossing investeren, blijven we irrelevant.

Dat is waarom we onszelf continu moeten blijven herinneren dat:

Klanten investeren niet in producten en diensten, maar in hulpmiddelen.

En ze zijn met name geïnteresseerd in de bestemming en niet de reis.

Je marketing materiaal (én product of dienst!) afstemmen op de gelukkige afloop die klanten willen ervaren, is het beste wat elk bedrijf kan doen.

Het is een van de weinige trefzekere strategieën die nooit uit de mode raakt 🙂

Wellicht vind je deze ook interessant:

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>