Welkom bij het meest lucratieve vak op aarde..

Definitie: klant - kunde

Klant geleerdheid.


Marketing zoals het zou moeten zijn; vriendelijk en toch belachelijk effectief.

Ja, natuurlijk wil je dat je dat jouw product, service of expertise als ambachtelijk warm broodje over de spreekwoordelijke toonbank vliegt.

En uiteraard wil je dat je ideeën en marketing er als zoete koek bij potentiële klanten ingaan.

Maar tegelijkertijd wil je niet *die irritante persoon* zijn, of overkomen als kontkusser slijmbal met een agenda.

Je wil dat je marketing vriendelijk en uitnodigend is, zonder in te leveren op effectiviteit.

Je wil vriendelijke marketing die verkoopt.

Marketing waar zowel jij als je klanten zich goed bij voelen, terwijl het ook de kassa –het liefst rijkelijk– doet rinkelen. Want je bent ambitieus, wil graag groeien en centjes zijn leuk.

Makkelijker gezegd dan gedaan?

Wanneer je de gebruikelijke, kortzichtige marketing aanpakken volgt waar het hele internet vandaag de dag mee vol staat..

..met complexe 'magische funnels', opgeblazen beloftes, 'hacks' en overtuigingstechnieken.

Ja, in dat geval is het makkelijker gezegd dan gedaan.

Of als je hoopt dat klanten zich op eigen initiatief gewillig voor je voeten werpen, zolang je ze maar genoeg content stuurt..

Echter..

Wanneer je een student van het vak klantkunde wordt, is dat exact wat er voor je in het verschiet ligt: vriendelijke, uitnodigende marketing die prospects aantrekt en ze stijlvol veranderd in hongerige, loyale klanten.

Effectieve marketing vereist niet dat je een van de vele kwalbakken op het internet wordt die hun integriteit hebben ingeruild voor resultaat. Helemaal niet.

Wat het echter wel vereist is een nieuwe, betere manier van denken omtrent marketing..

[Klantkunde Manifesto]

De x doorslaggevende mindsets die je helpen opvallen en winnen in een alsmaar drukkere online wereld.

1

Van productgericht naar resultaatgericht

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Molestiae, officia?

2

Van productgericht naar resultaatgericht

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Molestiae, officia?

Klantkunde draait om het inspelen op een reeds bestaande behoefte van je klant in plaats van hem of haar te overtuigen dat ze een bepaalde behoefte (zouden moeten) hebben.

>