De beste “marketing hack”

Mag ik mijn favoriete “marketing hack” met je delen?

Het is er een die altijd werkt en nooit uit de mode raakt.

Hij werkt in alle markten en voor alle prijsklassen.

En als je het mij vraagt, komt geen enkele andere “hack” ook maar een beetje in de buurt van deze.

Dat klinkt haast te mooi om waar te zijn, niet?

Laat me je niet langer in spanning houden. Dit is ‘em:

Focus op aantrekkingskracht in plaats van overtuigingskracht.

Dit klinkt bedrieglijk simpel, MAAR..

Deze manier van denken, maakt zonder te overdrijven al je marketing beter.

Het zit namelijk zo..

We zijn vaak zo druk bezig met hoe we mensen kunnen overtuigen en beïnvloeden, dat we vergeten dat aantrekkingskracht velen malen effectiever is.

Hoe kun je relevanter zijn voor bepaalde mensen?

Hoe kun je de waardeperceptie verhogen en de kostenperceptie verlagen?

Hoe kun je het vertrouwen verdienen, voordat je om centjes vraagt?

Inspelen op wat mensen al willen en belangrijk vinden, is met afstand de beste en snelste manier om je aantrekkingskracht een enorme boost te geven.

We willen ons graag overtuigd voelen, maar liever niet overtuigd worden.

Aantrekkingskracht is de sleutel 🙂

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties